تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود هندبالیست های کردستانی به جمع هشت تیم برتر مسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ دسته یک هندبال بانوان از روز شنبه ۹ بهمن ماه در شاهین شهر اصفهان آغاز شد.

در این رقابت ها ۱۷ تیم شرکت دارند که در یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی بازی های خود را انجام می دهند.

تیم هیات هندبال استان کردستان در روز اول این رقابت ها در مقابل نماینده قزوین قرار گرفت و این تیم را با نتیحه ۴۲ بر ۱۱ متحمل شکست سنگین کرد.

در روز دوم مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان شاگردان نشمین شافعیان به مصاف تیم بوشهر رفتند و این تیم را در این بازی یک طرفه با نتیجه ۴۰ بر ۱۹ شکست دادند.

دختران هندبالیست سنندجی در سومین روز از این رقابت ها با تیم جوان جنوب شرق تهران بازی کردند و در پایان نیز این تیم را با نتیجه ۳۹ بر۱۳ در هم کوبیدند.

حال تیم بانوان هیات هندبال سنندج با شش امتیاز و تفاضل گل ۷۸+ در صدر جول گروه خود همراه با تیم بوشهر به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

هندبالیست های کردستانی اکنون باید منتظر نتایج دیگر دیدار ها باشند تا در مرحله بعد حرف خود را بشناسند.

اسرا فتاحی، اسرا زندی، سیران رجبی نیا، مبینا زمانی، مژگان مردوخی، پرستو اسمعیلی، دلنیا محمودی، پریا فرجی، کژال امینی، دنیا امانی، سمیرا علی رمایی، سیران احمدی، مژگان قهرمانی، شیدا ابولقاسمی و شقایق باپیری در ترکیب تیم سنندج قرار دارند و نشمین شافعیان در این رقابت ها سرپرستی و مربیگری تیم سنندج را عهده دار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود هندبالیست های کردستانی به جمع هشت تیم برتر مسابقات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..