تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت نکردن فاصله طولی، جان سرنشین خودروی مزدا را گرفت/ تصویر

ساعت: 13:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/11 شناسه خبر: 1021179

روز گذشته برخورد یکدستگاه خودروی مزدا با کامیون، جان یک نفر را گرفت و 2 نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، در اثر بارندگی های روز گذشته شهرستان گرمه یک خودروی مزدا  در حوالی پمپ بنزین روستای رباط قره بیل با یک دستگاه کامیون برخودر کرد و این تصادق منجر به قوت یکی از سرنشین خودروی مزدا شد.

در این حادثه که ساعت 16 روز گذشته در کیلومتر 25 محور چمن بید به جنگل گلستان رخ داد 2 نفر نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

 افسر پلیس راه حاضر در محل حادثه، رعایت نکردن فاصله طولی از سوی خودروی مزدا را علت این حادثه عنوان کرد.

محور بجنورد به جنگل گلستان به دلیل پذیرا بودن زائران حرم امام رضا (ع) و گردشگرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شود که متأسفانه همه‌ساله شاهد حوادثی ناگوار است.

همچنین طرح چهار بانده کردن محور بجنورد- جنگل گلستان از سال ۸۷ شروع‌شده و به دلیل کمبود اعتبار، این طرح به‌کندی پیش می‌رود و با گذشت هفت سال هنوز تکمیل نشده است.

این محور به دلیل وقوع حوادث دل‌خراش ترافیکی و آمار بالای کشته‌شدگان تصادفات از طرف رسانه‌ها به جاده مرگ معروف شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت نکردن فاصله طولی، جان سرنشین خودروی مزدا را گرفت/ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..