تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا بیرانوند | حرکت عجیب و پر تخلف بیرانوند در مسیر رفتن به عروسی وحید امیری ساعت 1 بامداد+تصاویر

علیرضا بیرانوند در مسیر رفتن به عروسی وحید امیری یکی از خطرناک‌ترین کارهای ممکن را انجام داد.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

پس از بازي با صباي قم و پيروزي پرسپوليسي‌ها در ديداري حساس و در حالي كه هواداران اين تيم، سرخوش از اين پيروزي بودند يك اتفاق عجيب در شبكه مجازي اينستاگرام افتاد. ساعت از یک بامداد گذشته بود كه دروازه‌بان پرسپوليسي‌ها با استفاده از قابليت جديد اين نرم‌افزار، دوستانش را به تماشاي پخش زنده از خودش دعوت كرد! خيلي‌ها منتظر بودند ببينند كه او قرار است چه چيزي را نشان بدهد.

با اين حال عليرضا همه شرايط را فراهم كرد و پخش زنده‌اي را استارت زد كه اين دروازه‌بان را در حال رانندگي با سرعت غير مجاز نشان مي‌داد! ساعت يك بامداد، پس از بازي با صبا، رانندگي با سرعت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي و... . جدا از همه اين تخلف‌هايي كه دروازه‌بان پرسپوليس انجام داده است بايد به نكته مهم ديگري هم اشاره كرد. اينكه پرسپوليسي‌ها اين هفته بايد مقابل تراكتورسازي به ميدان بروند. تيمي كه جدي‌ترين رقيب در جنگ قهرماني براي آنها به حساب مي‌‌آيد. آيا پرسپوليسي‌ها پس از بازي با صبا تمرين نداشته‌اند كه بيرانوند از خواب و زندگي‌‌اش زده و راهي خرم‌آباد از جاده ملاير شده است؟ اين حرف‌ها را خودش در اين ويدئو زنده زد كه: «جاده خرم‌آباد را برف بسته است. دارم مي‌روم از سمت ملاير به خرم‌آباد برسم.»

علیرضا بیرانوند

بيرانوند در بخش ديگري از اين ويدئو زنده گفت: «دارم مي‌روم عروسي و امتحان دانشگاه و... بايد امتحان بدهم كه يك وقت سرباز نشوم تا مجبور شوم ترك‌‌تان كنم!»

اين حرف‌هاي بيرانوند در كمتر از چند دقيقه، كلي لايك و كامنت به همراه داشت. جالب اينجاست كه در پخش لايو عليرضا بيرانوند از اینستاگرام، دو نفر ديگر هم قابل مشاهده بودند كه آهنگي را با صداي بلند گوش مي‌دادند. بدون‌شك رفتار عليرضا بيرانوند كه كمربند ايمني را هم نبسته بود با واكنش مسئولان باشگاه پرسپوليس روبه‌رو خواهد شد. مسئولاني كه البته مدير روابط عمومي آنها كه همان‌طور از اسمش مشخص است بايد پايه را بر، برقراري ارتباط با رسانه‌ها بگذارد به‌رغم تماس‌هاي مكرر حاضر به پاسخگويي نشد. حال ديگر از ساير مسئولان پرسپوليس انتظاري نمي‌رود كه در اين زمينه پاسخگو باشند. شايد خود برانكو در نشست خبري پيش از بازي با تراكتور به اين نكته اشاره كند و...

علیرضا بیرانوند

اما ببينيد كامنت‌هاي جالبي را كه مردم پس از ويدئو لايو بيرانوند برای او گذاشتند:

*بروجرد رو عشق است.

*آقاي بيرانوند نَميري!

*قبول مي‌شي ايشالا.

*اميري چقدر ته ديگ خورده اين‌طوري عروسيش داره برف مياد؟

*دو دسماله يادت نره.

*ان‌شاءالله موفق باشي.

*نه، همون درس بخون كه سرباز نشي.

*علي خودت يك دهن بخون.

*عشقي به مولا.

*داداش حواست به رانندگي باشه.

*عليرضا كمربند رو ببند!

*زنده‌باد ارتش سرخ.

*چي شده؟ راه بسته شده؟

 علیرضا بیرانوند

بيرانوند از دسترس خارج است

عليرضا بيرانوند از دسترس خارج است. ظاهراً او طبق وعده‌اي كه داده بود راهي خرم‌آباد شده است، تا به عروسي برود، در امتحانات دانشگاه شركت كند و به خاطر دل هواداران سرباز نشود! ديروز هرچه با او تماس گرفتيم ابتدا در دسترس نبود. تا ساعت‌هاي اول وضعيت به همين منوال بود اما از يك ساعت بعد تلفن همراه او خاموش شد تا مطمئن شويم كه او ديگر پاسخگوي سؤالات خبرنگاران در اين زمينه نخواهد بود. البته شايد هم بيرانوند با اجازه مسئولان باشگاه پرسپوليس براي شركت در مراسم عروسي دوستش شركت كرده است. هنوز چيزي مشخص نيست چون پرسپوليسي‌ها هم مثل خود بيرانوند در دسترس نيستند. تلفن‌هاي همراه‌شان زنگ مي‌خورد اما...  احتمالاً همگي با هم راهي خرم‌آباد شده‌اند تا با هم در عروسي شركت كنند، با هم در امتحان شركت كنند و با هم سرباز نشوند!

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

اولین پرسپولیسی که به بیرانوند تبریک گفت/ یار قدیمی! + عکس

تصاویری جالب از ماشینی که بیرانوند با آن به باشگاه پرسپولیس رفت

علیرضا بیرانوند از زندگی شخصی وخيابان خوابی به خاطر فوتبال می گوید

آرزوی علیرضا بیرانوند برای مربی پرسپولیسی +عکس

بیرانوند منتفی شد؛ گزینه های جدید برانکو برای دروازه پرسپولیس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا بیرانوند | حرکت عجیب و پر تخلف بیرانوند در مسیر رفتن به عروسی وحید امیری ساعت 1 بامداد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..