تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمتر بداهه پردازی می کردیم/ به استعدادهای شهرستان فرصت داده شود

کمتر بداهه پردازی می کردیم/به استعدادهای شهرستان فرصت داده شودبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «او (خانه)» ساخته اصغر یوسفی‌نژاد شب گذشته در کاخ جشنواره نمایش داده شد. به این بهانه ما سراغ بازیگر نقش اصلی زن آن «محدثه حیرت» رفتیم و مصاحبه‌ای با او داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

* خانم حیرت؛ علت همکاری شما با این پروژه چیست؟
 
علت همكارى‌ام، متن فيلمنامه بود كه به شدت تحت تاثيرش قرار گرفته بودم. بعد از خواندن فيلمنامه تصميم گرفتم، پس از تجربه بازى در روى صحنه تئاتر، تجربه اى هم در بازى جلوى دوربين داشته باشم.
 
* سخت ترین بخش کار به چه قسمتی مربوط می شد؟
 

سخت ترين قسمت كار براى من، تقطيع حس‌ها بود. در هر سكانس مدام حركت‌ها كات می‌شدند. ابتدا عصبى می‌شدم؛ بعدها فهميدم اساس و سختى كار همين است.

* تا چه حد دست شما در بداهه‌پرداری باز بود و آیا همه کارها طبق فیلمنامه پیش می رفت؟

خير، فيلمنامه بستر اصلى داستان فيلم ما را مشخص كرده بود و تا حدودى بداهه پردازى داشتيم.

* جایگاه این فیلم در زندگی سینمایی شما چیست؟

حضور فيلم در جشنواره فيلم فجر و يا هر جشنواره‌اى، مطمئنا براى من که اولين تجربه را در عرصه سينما داشتم خوشایند است. فکر می‌کنم همين قضيه به پشتکار و تلاش‌هايى که انجام دادم، ارتباط مستقيمى دارد. همين مسئله مرا بيشتر اميدوار می‌كند و جايگاه اين فيلم را در زندگى سينمايى من بخصوص‌تر.

* به دوش کشیدن بار نقش اصلی فیلم تا چه حد روی روند بازی شما تاثیر می گذاشت؟

بيش از اندازه. انتظارات همه عوامل از بازى من بالا بود. من بيشتر از قبل تلاش به بهتر بودن بازى ام كردم. پس از تماشاى فيلم، فهميدم همين تلاش، تاثير بسزايى در بهتر بودن بازى داشته است.

* موفقیت فیلم در گیشه را چطور پیش بینی می‌کنید؟

اميدوارم مردم سينما دوست و سينما پسند از فيلم سينمايى خانه استقبال كنند و به تماشاى يك زندگى از يك ديد متفاوت بروند.

* حرف پایانی؟

در شهرستان‌ها استعدادهاى زيادى وجود دارد که به دليل کمبود امکانات و مسائل مالى، هميشه تنها و در بيشتر موارد، ديده نشده اند. كافی‌ است كارگردانان و تهيه كنندگان عزيز، به آنها فرصت دهند و اعتماد كنند. اميدوارم همه هنرمندان ايران موفق باشند و ديده شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمتر بداهه پردازی می کردیم/ به استعدادهای شهرستان فرصت داده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..