تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار آزمون جایگزین بازیکن برزیلی می شود

باشگاه ویارئال اسپانیا قصد دارد سردار آزمون ایرانی را جایگزین پاتو، مهاجم برزیلی این تیم کند.

به گزارش شمانیوز:  به نقل از آس، باشگاه ویارئال اسپانیا قصد دارد سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم روستوف روسیه را به عنوان جایگزین پاتو به این تیم بیاورد. این باشگاه چندی است که به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی است و به نظر می رسد که به زودی این اتفاق بیافتد. 

این معامله حدود 2 هفته پیش غیر ممکن به نظر می رسید، اما به نظر می رسد که در چند روز آینده این انتقال صورت گیرد و سردار آزمون به ویارئال بپیوندد. این بازیکن جوان،‌ با تجربه و با استعداد است و به او لقب مسی ایرانی را اعطا کرده اند. 

نخستین اقدام باشگاه ویارئال برای به خدمت گرفتن سردار آزمون، فروش الکساندر پاتو، بازیکن برزیلی این تیم به باشگاه چینی است. قدم بعدی راضی کردن سردار آزمون و باشگاه روستوف است. وی به عنوان یکی از بهترین های آسیا شناخته می شود. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار آزمون جایگزین بازیکن برزیلی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..