تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: صدور ویزا بعداز ۹۰ روز برای همه کشورها از سرگرفته می شود!

ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به منظور آرام کردن واکنشها به سیاستهای ضد مهاجرتی خود اعلام کرد که این کشور با اتخاذ سیاستهای امنیتی سختگیرانه تر، طی ۹۰ روز صدور ویزا برای تمامی کشورها را ازسر خواهد گرفت.

 ترامپ: صدور ویزا بعداز ۹۰ روز برای همه کشورها از سرگرفته می شود

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای آرام کردن واکنش ها به دستور وی در خصوص ممنوعیت ورود مهاجران و اتباع برخی کشورهای اسلامی به آمریکا اعلام کرد که این کشور پس از اجرای سیاست های امنیتی سختگیرانه تر، صدور ویزا برای تمامی کشورها را طی ۹۰ روز آینده از سر خواهد گرفت.

ترامپ در بیانیه ای مدعی شد: «این یک ممنوعیت برای مسلمانان نیست، اگر چه برخی رسانه ها به اشتباه گزارش دادند واضح است که این ممنوعیت ربطی به مذهب ندارد بلکه به تروریسم و امنیت کشور مربوط است».

وی همچنین افزود که «بیش از ۴۰ کشور در جهان با اکثریت جمعیت مسلمان وجود دارند اما این دستور اجرایی شامل آنها نیست».

ترامپ گفت: پس از آنکه اطمینان یافتیم سیاست های خود [در زمینه امنیتی] را بازنگری و قوانین امن تری را اجرا کردیم صدور روادید برای تمام کشورها را طی ۹۰ روز آینده از سر خواهیم گرفت.

گفتنی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه (۲۷ ژانویه/۸ بهمن) فرمانی را امضا کرد که طبق آن صدور ویزا برای شهروندان هفت کشور ایران، عراق، یمن، لیبی، سومالی، سودان و سوریه موقتا متوقف می‌شود.

دولت آمریکا مدعی شد که این اقدام گامی در جهت محافظت از کشور در برابر حمله‌های تروریستی است و مقامات آمریکا باید فرصت یابند که سیستم تازه‌ای برای کنترل مسافران به آمریکا ایجاد کنند.

فرمان ترامپ در میان مسافرانی که از خاورمیانه و شمال آفریقا عازم ایالات متحده آمریکا بودند، آشفتگی و سراسیمگی زیادی بوجود آورده است.

مهر

اخبار مرتبط:

عکس ایوانکا ترامپ و همسرش که خشم معترضان ترامپ را برانگیخت!+ عکس

ترانه علیدوستی و توییت تازه اش درباره فرمان تبعیض‌آمیز ترامپ!+تصاویر

ترامپ امضا کرد؛ ممنوعیت 3 ماهه ورود ایرانی ها به خاک آمریکا !| اصغر فرهادی و شهاب حسینی در مراسم اسکار حضور می یابند؟!+ تصاویر

ترامپ در اولین سفر با هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری! + تصاویر

بیماری ترامپ چیست!؟ + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: صدور ویزا بعداز ۹۰ روز برای همه کشورها از سرگرفته می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..