تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار مسلمان لندن خواستار لغو سفر ترامپ به انگلیس شد

صادق خان خواستار ممنوعیت و لغو سفر رئیس جمهور جدید آمریکا به انگلیس شد.

به گزارش  وبسایت «لندن لاوز بیزنس»، «صادق خان»، شهردار مسلمان لندن، خواستار ممنوعیت سفر دونالد ترامپ به انگلیس شد.

صادق خان در مصاحبه ای با اسکای نیوز درخصوص دستور اجرایی ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع ۷ کشور اسلامی به آمریکا اظهار کرد: «من کاملا واضح می گویم، این ممنوعیت ظالمانه و شرم آور است.» وی افزود تا زمانی که چنین ممنوعیتی پا بر جاست، ما نباید برای ورود ترامپ به انگلیس فرش قرمز پهن کنیم.

این در حالی است که ترزا می، نخست وزیر انگلیس، روز شنبه اعلام کرد ترامپ دعوت ملکه انگلیس را برای سفر به این کشور پذیرفته است.

دونالد ترامپ در یک دستور اجرایی، ورود اتباع ۷ کشور عمدتا مسلمان‌نشین از جمله ایران، لیبی، عراق، سوریه، یمن، سومالی و سودان را به خاک آمریکا برای ۳ ماه ممنوع اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار مسلمان لندن خواستار لغو سفر ترامپ به انگلیس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..