تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی نیروهای سوری در تدمر/ هلاکت شماری از تروریست‌ها در دیرالزور سوریه

به گزارش عمارنامه،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی متمرکز در "کتیبه المهجوره الثالثه" در تدمر توانستند شکستی سخت بر تروریست ها وارد آورده و بر این منطقه مسلط شوند.


ارتش سوریه با تثبیت سلطه خود بر این منطقه در شمال بلندی های "التیاس" در منطقه تدمر در حومه شرقی حمص، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و تسلیحات آنها را منهدم کرد.

نیروهای سوریه عملیات خود را به سوی منطقه "تل الضبع" ادامه دادند و با تروریست‌ها درگیر شدند.

همچنین ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست های داعش را در "تله العوامید" در جنوب شرق شهر "قریتین" در حومه شرقی حمص هدف قرار دادند. در این عملیات نیز علاوه بر انهدام تسلیحات، شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

در حومه شمال شرقی دمشق نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه، یک گروه از تروریست های داعش را هنگام نفوذ به شرق فرودگاه "السین" هدف قرار دادند و یک تانک و یک خودروی مجهز به سلاح سنگین را منهدم کردند.

در دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پشتیبانی هوایی، مواضع تروریست های داعش را در جبل ثرده، شرق فرودگاه و محله‌های عرفی و جبیلیه هدف قرار دادند.

در این عملیات بیش از 30 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و یک انبار تسلیحاتی و 3 مرکز تجمع و یک سکوی پرتاب موشک متعلق به تروریست ها منهدم شد.

در حومه شمالی حما نیز نیروی هوایی سوریه بیش از 15 تروریست را در حملات هوایی خود در این منطقه به هلاکت رساند.

جنگنده های سوری مواضع تروریست های جبهه النصره  را در لطامنه، کفر زیتا، لحایا و طیبه الامام هدف قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی نیروهای سوری در تدمر/ هلاکت شماری از تروریست‌ها در دیرالزور سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..