تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین مورد انسانی آنفلوآنزای پرندگان در ایران ثابت نشد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، از شب گذشته یکی از سایت‌های نه چندان مطرح مدعی شده بود بیماری در نجف آباد مبتلا به آنفلوآنزای پرندگان شده است و این مورد به نوعی در این زمان و ایام نه تنها نخستین مورد در ایران؛ بلکه اولین مورد در جهان است که در همان دقایق انتشار این مطلب مسئولان ارشد وزارت بهداشت این خبر را کذب اعلام کردند.

همچنین در این رابطه محمدمهدی گویا - رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تکذیب خبر ابتلای کارمند سازمان دامپزشکی نجف آباد به بیماری آنفلوآنزای پرندگان که در برخی رسانه‌ها مطرح شده است، اظهار داشت: این بیمار با علائم کاهش فشار خون مراجعه کرد و بلافاصله تحت مراقبت قرار گرفته و در بررسی‌های بالینی هیچگونه علائمی از آنفلوآنزا نداشته است.

وی افزود: این بیمار چند ساعت بعد از مراجعه نیز با حال عمومی مناسب مرخص شده، اما از آنجا که این بیمار با پرندگان در تماس بوده است جهت اطمینان آزمایشات لازم به عمل آمد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: بر اساس نتیجه آزمایشات ابتلا به آنفلوآنزای پرندگان منتفی است.

گویا تصریح کرد: مرجع اعلام موارد ابتلا به آنفلوآنزا پرندگان در انسان وزارت بهداشت است که تا کنون موردی در کشور مشاهده نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین مورد انسانی آنفلوآنزای پرندگان در ایران ثابت نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..