تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه موسیقی «بمرانی» سر از تئاتر درآوردند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان»، کمدی مشهور ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفی کوشکی از ۱۴ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ با حضور گروه موسیقی «بمرانی» اجرا می شود.

حسن جودکی مدیر تولید و مجری طرح این پروژه است و مصطفی کوشکی طراحی صحنه، شیما میرحمیدی طراحی لباس و آکسسوار، علی کوزه‌گر طراح نور و سارا اسکندری طراحی گریم این نمایش را برعهده دارند.

همچنین نمایش «مدار بسته» کاری از پگاه طبسی نژاد نیز از ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ اجرای عمومی خود را آغاز می کند.

طبسی نژاد در کارگردانی نمایش «مدارِ بسته» از شیوه های نوین هنر نمایش وام گرفته، شیوه هایی که نمایش او را بسیار دیدنی می کند. پیشنهاد می کنیم این نمایش را از دست ندهید. در این اجرا علی تبریزی به عنوان مشاور کارگردان و طراح نور، صبا علیزاده به عنوان طراح صدا و موسیقی، فرهاد فزونی به عنوان طراح گرافیک و حسن جودکی به عنوان مدیرتولید او را همراهی می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه موسیقی «بمرانی» سر از تئاتر درآوردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..