تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا با انتشار بازی Red Dead Redemption 2، راک‌استار پشتیبانی از بازی GTA Online را متوقف خواهد کرد

احتمالا با انتشار بازی Red Dead Redemption 2، راک‌استار پشتیبانی از بازی GTA Online را متوقف خواهد کرد

طبق شایعات منتشر شده بسته الحاقی Import/Export، آخرین محتوای قابل دانلود برای بخش آنلاین بازی GTA V خواهد بود. به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 کمپانی راک‌استار پشتیبانی از عنوان پرفروش اخیر خود را متوقف خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

شخصی با نام Yan 2295، پیش از این اخبار قابل استنادی درباره کمپانی راک‌استار فاش کرده که این اطلاعات شامل لو رفتن بازی Red Dad Redemption 2 و اخبار مربوط به بازسازی LA Noir بود. به تازگی این شخص از اقدامات راک‌استار در راستای بازی GTA 5 صحبت کرده است. بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی Yan 2295، راک‌استار با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2، عرضه بسته‌های الحاقی برای بازی GTA Online را متوقف خواهد کرد.

 

در سال جاری انتشار DLC برای بازی GTA Online رو به کاهش خواهد رفت و با عرضه بازی Read Dead Redemption 2 متوقف خواهد شد. کمپانی راک‌ استار نورث به ۴ بخش مختلف تقسیم شده است. افرادی در حال کار کردن بر روی پروژه ساخت RDR2 هستند، برخی شروع به فعالیت برای بازی بعدی GTA کردند و عده‌ای برای ساخت بازی دیگری تلاش می‌کنند. با این حساب افراد کمی برای کار کردن بر روی بازی GTA Online باقی می‌مانند. با کمتر از یک چهارم گروه توسعه‌دهندگان، کاملا غیر ممکن است که از این پس با آپدیتی به بزرگی به‌روزرسانی‌های قبلی بخش GTA Online مواجه شویم.

 

ممکن است این اخبار تنها شایعاتی از سوی فردی معمولی باشد، برای اطمینان از این اطلاعات باید تا واکنش راک‌استار به این صحبت‌ها منتظر باشیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا با انتشار بازی Red Dead Redemption 2، راک‌استار پشتیبانی از بازی GTA Online را متوقف خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..