تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره نوگلان تکواندو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آقایی دبیر هیئت تکواندو استان گفت: جشنواره نوگلان تکواندو در گروه پسران در رده سنی کمتر از خردسالان با حضور ۶۲ تکواندوکار خردسال در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

وی افزود:  جشنواره مسابقات تکواندو نوگلان استان در رده سنی کمتر از خردسالان (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۶ به بالا) با هدف به نمایش گذاشتن استعدادهای هنرجویان در این رده سنی، بدون توجه به مفهوم برد و باخت و همچنین آشنا شدن با شرایط مسابقات به انجام رسید و شاهد استقبال خوبی بودیم.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: در پایان این جشنواره از سوی محمد جمشیدی رییس هیئت تکواندو استان قم در سخنانی خطاب به خانواده‌های شرکت‌کنندگان، به اهمیت این رده‌سنی و برنامه‌های تدارک دیده شده برای این عزیزان، اشاره شد و با اهدا مدال و حکم قهرمانی به تمامی شرکت‌کنندگان از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

آقایی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: تکواندوکاران نوجوان استان قم در ترکیب تیم‌ها مختلف کشور در حال تجربه اندوزی هستند به طوری که مسابقات لیگ برتر تکواندوی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم لوازم خانگی کم پایان یافت اما ۷ تکواندوکار نوجوان قم در این مسابقات حاضر بودند.

وی عنوان کرد: محمد مهدی شازده احمدی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد با این تیم نایب قهرمان شد و مهدی صحرایی، سید هادی کشوری و محمد ابراهیمیان تکواندوکاران  قمی تیم پاس قوامین، تیم سوم لیگ برتر بودند و مهدی عابد، حسین داداش‌زاده و محمد حسین علی‌محمدی نیز از قم برای تیم آینده سازان لوازم خانگی کن که در این مسابقات چهارم شد رقابت کردند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم با اشاره به برنامه‌های آموزشی تکواندوی قم تصریح کرد: دوره آموزش داوری درجه سه پومسه در سطح استانی و در گروه زنان از فردا ۱۲ بهمن‌ماه به مدت ۴ روز در خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

   




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره نوگلان تکواندو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..