تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم در امور شهری است

علی بدر شکوهی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با ابراز نارضایتی از وضعیت مبلمان شهری در بستان آباد، گفت: این شهرستان درموقعیت ویژه ای قرارگرفته و ظرفیت های بسیارخوبی برای توسعه و پیشرفت دارد اما تا زمان حاضر نتوانسته در حوزه مبلمان و توسعه شهری به پیشرفت های در خور شان مردم دست یابد.
وی وجود آبگرم معدنی در بستان آباد را ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری این شهرستان برشمرد وگفت: متاسفانه به دلیل مشکلات مدیریتی تاکنون از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.
شکوهی همچنین با اشاره به افزایش بودجه شهرداری بستان آباد درسال های اخیر گفت: این افزایش علاوه بر کمک های دولتی با مشارکت همه شهروندان بستان آباد محقق شده بطوریکه در سال 95 از سوی شهروندان بستان آبادی بیش از 200میلیون تومان هبه عمرانی صورت گرفته است.
وی با اشاره به لزوم ساماندهی اوجان چای در مرکز شهر بستان آباد ، از این رودخانه به عنوان ظرفیتی مناسب برای ایجاد فضاهای گردشگری و تفریحی نام برد و از شهردار بستان آباد ساماندهی آن را خواست.
فرماندار بستان آباد در پایان توجه شهرداران به مسایل فرهنگی درشهرها را ضروری دانست و تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری توجه به مسایل فرهنگی است و همه فعالیت های عمرانی و توسعه ای شهری باید پیوست فرهنگی داشته باشند.
بستان آباد با جمعیتی در حدود 100 هزار نفر در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع است .
/3071/7239

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم در امور شهری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..