تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین حضور تماشاگران زن ا®

یک شرکت گم نام در یک اقدام عجیب مراکز اقتصادی را به بهانه برگزاری مسابقات فوتسال دور هم جمع کرده و اقدام به برگزاری مسابقه فوتسال با عنوان "برندهای برتر" کرده است که این اقدام این شرکت با حاشیه هایی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز یک شرکت گم نام در یک اقدام عجیب مراکز اقتصادی را به بهانه برگزاری مسابقات فوتسال دور هم جمع کرده و اقدام به برگزاری مسابقه فوتسال با عنوان "برندهای برتر" کرده است که این اقدام این شرکت با حاشیه هایی همراه بوده است.

قابل ذکر است پیگیری های خبرنگار شمانیوز مبنی بر چگونگی برگزاری این مسابقات از نهاد های مختلف به نتیجه مشخصی نرسید وهیچ ارگانی در جریان برگزاری چنین مسابقاتی نبوده است و هیچ ارگانی نظارت بر این مسابقات را بر عهده نگرفته است.

طبق اطلاعاتی که در کانال اطلاع رسانی شرکت برگزارکننده این مسابقات درج شده است این دوره سوم برگزاری مسابقات فوتسال "برندهای برتر" می باشد که در مجموعه ورزشی سبزولنجک در حال برگزاری می باشد و برای حضور هر تیم در این مسابقات مبلغ 5میلیون تومان دریافت شده است.

نکته ای که در برگزاری این مسابقات بسیار به چشم می آید حضور بانوان در محل برگزاری مسابقات است (تصاویر زیر توسط برگزار کننده مسابقات در کانال اطلاع رسانی شرکت منتشر شده است و پایگاه خبری شمانیوز هیچ گونه تغییری ایجاد نکرده است)

نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال
نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال
نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال نخستین حضور تماشاگران زن ایرانی در مسابقات فوتسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین حضور تماشاگران زن ا®»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..