تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی: «چراغ‌های ناتمام»؛ روایتی خطی و ساده/ هاشمی: برای ایفای نقشم در «خانه دیگری» لاغر شدم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، همزمان با دومین روز از برگزاری جشنواره برای اهالی رسانه، نمایش های مردمی فیلم فجر نیز آغاز می شود. در این روز فیلم مستند «انحصار ورثه» محمدعلی شعبانی در ساعت 13:30 ، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی در ساعت 15:30، «شماره 17 سهیلا» محمود غفاری در ساعت 18، «دعوتنامه» مهرداد فرید در ساعت 20:30 و «تابستان داغ» ابراهیم ایرج زاد ساعت 22 در سالن میلاد به نمایش در می آید. 

** سعید‌ راد: از دیدن فیلم «اِوْ» حیرت کردم

سعید‌ راد گفت: با دیدن فیلم سینمایی خانه «او» حیرت‌زده شدم چرا که این فیلم من را به یاد سینمای ایتالیا انداخت.

** مصطفی سلطانی: «چراغ‌های ناتمام»؛ روایتی خطی و ساده

مصطفی سلطانی گفت: روایت فیلم روایت خطی و ساده است، نخواستم جایی از فیلم کارگردانی بیرون بزند و تلاش کردم حس نشود کارگردانی این اثر به گونه‌ای طراحی شده که خلاقیت‌های خودم را بروز دهم .

** ناصر هاشمی: برای ایفای نقشم در «خانه دیگری» لاغر شدم

ناصر هاشمی گفت: برای ایفای نقشم در فیلم سینمایی «خانه دیگری» ظرافت‌های خاصی را باید رعایت می‌کردم که این نکته باعث شد وزن خودم را پایین بیاورم تا لاغر شوم.

انتهای پیام. 

http://fna.ir/9ME8PG



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی: «چراغ‌های ناتمام»؛ روایتی خطی و ساده/ هاشمی: برای ایفای نقشم در «خانه دیگری» لاغر شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..