تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس ایوانکا ترامپ و همسرش که خشم معترضان ترامپ را برانگیخت!+ عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 11 بهمن 1395 مشاهده : 132 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

عکس ایوانکا ترامپ و همسرش | در حالی که معترضان به قانون جدید ترامپ علیه مهاجران در فرودگاه های مختلف تجمع کرده اند، ایوانکا ترامپ با انتشار تصویری از خود خشم آنها را برانگیخت.

عکس ایوانکا ترامپ و همسرش

 در حالی که فرودگاه های دالاس، شیکاگو، نیویورک و سایر ایالت های آمریکا مملو از جمعیتی است که برای اعتراض به دستور نژادپرستانۀ ترامپ جمع شده اند؛ ایوانکا دختر او با انتشار عکسی از خود به همراه همسرش، بی توجهی خود را به این اوضاع نشان داد.


 
 
عکس ایوانکا ترامپ و همسرش  

هزاران کامنت انتقادآمیز که با دشنام و جملات تمسخرآمیز همراه بود در صفحه شخصی ایوانکا در توییتر ذیل عکس جدیدش منتشر شد.  کاربران نوشتند او با حمایت از پدرش او را در رسیدن به ریاست جمهوری یاری کرد و در صدور این دستور تبعیض آمیز، شریک جرم است.

ترامپ جمعۀ گذشته فرمانی را امضا کرد که به موجب آن صدور ویزای ورود به آمریکا برای مسافران 7 کشور، به مدت 3 ماه به حال تعلیق درخواهد آمد و از ورود مهاجران نیز به مدت 4 ماه جلوگیری خواهد شد.

ایران آنلاین

اخبار مرتبط:

ایوانکا ترامپ و همسرش و یک خبر بد برای آنها! + تصاویر

تصویر کمتر دیده شده از ترامپ و دخترش ایوانکا ترامپ!

خانه جدید ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهور آمریکا چگونه است؟!+تصاویر

جوانی های ایوانکا ترامپ! + تصاویر

ایوانکا ترامپ و همسرش در لیموزین مخصوص! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس ایوانکا ترامپ و همسرش که خشم معترضان ترامپ را برانگیخت!+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..