تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دخترک زشت برزیلی زیبا شد!این دختر سرنوشت تلخی داشت

پزشکان جراح در آمریکا توانستند در یک عمل موفق جراحی، تومور ۲ کیلویی را از صورت دختربچه ۳ ساله برزیلی خارج کنند.

میلیسا دلگادو از یکی از بزرگترین میگزوم های ثبت شده رنج می برد که به دلیل اتصال این غده به فک قادر به خوردن و بلعیدن غذا نبود. به همین دلیل او دچار سوء تغذیه شده بود.

پزشکان بزریلی از احتمال مرگ این دختر و عدم پاسخ مناسب او به درمان به دلیل ضعف شدید سیستم ایمنی بدنی گفته بودند.

کارول مادر این دختربچه گفت:«پس از اظهار نظر جراحان در برزیل ما از درمان ناامید شده بودیم. اما به لطف کمپینی در فیس بوک پزشکان دانشگاه ایالتی لوئیزیانا حاضر شدند خدمات خود را به صورت رایگان انجام دهند.» وی افزود: « ما می دانستیم هزینه سفر ما به آمریکا زیاد است اما برای نجات میلیسا با راه انداختن کمپین اقدام به جمع آوری هزینه بلیط پرواز و اقامت کردیم.»

تیم جراحی این بیمارستان که تشخیص غده خوش خیم را داده بود، توانست در یک عمل جراحی ۸ ساعته این تومور را از صورت این دختر خارج کند.

این دختربچه برزیلی بعد از عمل موفق جراحی برای اولین بار توانست حرف بزند، بخندد و غذا بخورد. هرچند او هنوز برای نگه داشتن تعادل سر خود به دلیل وزن زیاد تومور کمی مشکل دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دخترک زشت برزیلی زیبا شد!این دختر سرنوشت تلخی داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..