تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۳۷ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت

ساعت: 10:32 منتشر شده در مورخ: 1395/11/11 شناسه خبر: 1021320

مجید احمدی گفت: بیش از ۳۷۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان چاراویماق در سال زراعی جاری تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس مجید احمدی مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت پوشش بیمه ای از محصولات زراعی و لزوم حمایت از تولیدات زراعی در صورت بروز خطرات احتمالی از شروع سال زراعی۹۶-۹۵ شرکت های خدمات بیمه ای اقدام به بیمه محصولات کشاورزی گندم و جو آبی و دیم نموده اند که در پایان فصل کاشت میزان ۳۷۰۴۲ هکتار محصولات زراعی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب که خطرات تحت پوشش بیمه شامل خطرات عمومی (خشکسالی و سرما و …)و خطرات انفرادی (تگرگ و سیل و…) می باشد، گفت: این مدیریت با بهره گیری ازفعالیت ترویجی کارشناسان پهنه بندی و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع سطح قابل توجهی از کشت شهرستان را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

احمدی تاکید کرد: امید می رود که با روند افزایش بیمه و با افزایش تعهد صندوق بیمه و حمایت اصولی و فنی ریسک تولید محصولات کشاورزی رو به کاهش باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق اضافه کرد: شهرستان چاراویماق در طی سالیان متمادی در امر بیمه محصولات زراعی در رتبه های اول استان قرار دارد و در سال زراعی جاری نیز از لحاظ سطح پوشش بیمه محصولات زراعی (گندم و جو) در رتبه اول استانی قرار دارد.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۳۷ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..