تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از ۲ پروژه عمران شهری در فومن

ساعت: 10:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/11 شناسه خبر: 1021172

به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دو پروژه عمرانی توسط شهرداری فومن به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ با توجه به فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ؛ شهرداری فومن در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی ، آماده سازی و آذین بندی شهر فومن را بر سرلوحه کاری خود قرار داده است.

بنا بر این گزارش در دهه مبارک فجر با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان در ۱۴بهمن افتتاح بزرگترین جایگاهCNG شماره ۲ فومن به مرحله بهره برداری خواهد رسید ، همچنین از دیگره پروژه های قابل افتتاح، آسفالت معابر شهری فومن می باشد که در ۱۲ بهمن با حضور مسوولان شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است در راستای فعالیت های فرهنگی شهرداری فومن با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برای اولین بار یادمان کیومرث صابری فومنی” گل آقا ” در ۱۴ بهمن برگزار خواهد نمود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از ۲ پروژه عمران شهری در فومن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..