تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب فروش گوشت تقلبی مرغ به جای گوشت قرمز

مدیرکل روابط عمومی سازمان غذا و دارو در این باره گفت: مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو در پی سوال خبرنگار یک خبرگزاری در مورد استفاده رنگ ها در زعفران های تقلبی برای توضیح بیشتر مثالی را عنوان می کنند.

وی ادامه داد: مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو مثالی را برای روشن شدن بیشتر موضوع فروش زعفران تقلبی به جای زعفران واقعی مثال فروش مرغ رنگ شده به جای گوشت را می زنند، در حالی که این موضوع یعنی فروش مرغ رنگ شده به جای گوشت در بازار واقعیت نداشته و کذب است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب فروش گوشت تقلبی مرغ به جای گوشت قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..