تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت دنباله فیلم دکتر استرنج در هاله ای از ابهام

کد خبر: ۴۷۱۱۵۰

۱۶۹  بازدید

استودیوی فیلم‌سازی مارول پس از اکران موفقیت آمیز فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، سال ۲۰۱۶ میلادی را با اکران فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» به اتمام رساند؛ پروژه‌ای که کوین فیگ (Kevin Feige) تمایل زیادی برای ساخت و اکرانش داشت و در نهایت به خواسته‌ی خود رسید.

وب سایت سینما گیمفا: استودیوی فیلم‌سازی مارول پس از اکران موفقیت آمیز فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، سال ۲۰۱۶ میلادی را با اکران فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» به اتمام رساند؛ پروژه‌ای که کوین فیگ (Kevin Feige) تمایل زیادی برای ساخت و اکرانش داشت و در نهایت به خواسته‌ی خود رسید. این فیلم با هنرنمایی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، توانست بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در گیشه‌های جهان فروش داشته باشد و عملکرد موفیت آمیزش، راه را برای ساخت دنباله‌ی بعدی آن مهیا کند. اگرچه با توجه به گفته‌های کارگردان این فیلم، هنوز وضعیت این فیلم مشخص نیست.

ساخت دنباله فیلم دکتر استرنج در هاله ای از ابهام

وب‌سایت EW، پیرامون عرضه‌ نسخه‌ی خانگی فیلم «دکتر استرنج» با اسکات دریکسون (Scott Derrickson) گفتگویی داشته و در جریان آن از وی در خصوص تجربه‌اش در زمان ساخت این فیلم و احتمال ساخت دنباله‌ای بر آن پرسیده است که دریکسون در پاسخ اظهار داشته:

    من هیچ ایده‌ای ندارم که [این کار] کی اجرا خواهد شد. من پس از ساخت این فیلم نیاز به استراحت داشتم. اما چندیست که شروع به خواندن فیلم‌نامه‌های تلویزیونی کرده‌ام؛ چند پیشنهاد خوب در این زمینه به من داده شده است. ممکن است قبل از ساخت Doctor Strange 2 اقدام به ساخت یک نمایش تلویزیونی کنم، اگر قرار باشد که Doctor Strange 2 ساخته گردد. در حال حاضر، با توجه به فیلم‌های زیادی که در استودیوی مارول در دست توسعه قرار دارد، فکر نمی‌کنم که مارول در خصوص این فیلم برنامه‌ای داشته باشد. سر آن‌ها بسیار شلوغ است.

با توجه به موفقیت «دکتر استرنج» و سابقه‌ی مارول، قطعاً در آینده شاهد ساخت دنباله‌ی آن خواهیم بود، اما همانطور که بیان شد، مارول فعلاً در تدارک ساخت و اکران فیلم‌های دیگری پیرامون ابرقهرمانان خود است و برای مشاهده‌ی این فیلم باید زمان بیشتری صبر کنیم. اگرچه دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» حضور خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت دنباله فیلم دکتر استرنج در هاله ای از ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..