تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشوری‌فرد: ظاهرا صبا یک تیم استثنایی است!

کد خبر: ۴۷۱۱۸۷

۴۳۲  بازدید

خبرگزاری فارس: محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص نامه گلایه‌آمیزی که به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، گفت: از نظر ما داوری این مسابقه منصفانه نبود و ما خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم.

وی افزود: در دیدار با سایپا، گسترش فولاد، ذوب‌آهن و پرسپولیس از داوری متضرر شدیم و خواستیم که به این موضوع رسیدگی شود، متأسفانه در بازی با پرسپولیس گل صد درصد ما گرفته نشد و قبلاً هم نامه‌نگار کرده بودیم ولی پاسخی نگرفتیم. من هم به تاج و هم به بهاروند نامه نوشتم و مشکلات را به آنها اعلام کردم. شما ببینید خطایی که برای پرسپولیس به عنوان پنالتی گرفتند، اصلاً درست نبود. سوال من این است اگر این خطا روی بازیکن صبا در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس انجام می‌شد، آیا داور پنالتی می‌گرفت؟ ما نامه‌نگاری را انجام دادیم، اما هیچ‌وقت پاسخی به ما داده نشده است.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه کامرانی‌فر روز گذشته مدعی شده روی داوران هجمه وارد می‌شود، گفت: چه هجمه‌ای؟ داوران درست قضاوت کنند تا کسی اعتراض نکند. نهایت اعتراض باشگاه‌ها یک نامه است و به نظر من اگر این داوران آرامش نداشتند آن‌وقت چگونه قضاوت می‌کردند. شما دیدید در اهواز داور پنالتی را برگرداند و این یک فاجعه است.

کشوری‌فرد در خصوص اینکه داور با ویدئو چک رأی خود را برگردانده است، گفت: مگر والیبال است؟چرا اگر داور در اهواز دوربین را دیده برای ما این کار را نکردند؟ ما فقط امیدواریم داوری‌ها درست شود و در هفته‌های اخیر دیدید که چقدر تیم‌ها تحت فشار قرار گرفتند.

وی درخصوص دلایل تمرین نکردن بازیکنان صبا نیز اظهار داشت: من به مرفاوی گفتم امروز با بازیکنان صحبت کند و فکر نمی‌کنم خودم بتوانم در محل تمرین حاضر شوم. ان‌شاءالله مشکلات حل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه صبا در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش راضی است یا خیر، افزود: ما نیم فصل دوم را بهتر از نیم‌فصل اول شروع کردیم و مشکل تیم ما هم بی‌پولی است که البته اکثر تیم‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

کشوری‌فرد در پاسخ به این سوال که مگر استاندار قول حل مشکلات را نداده بود، گفت: آنها تلاش‌شان را انجام می‌دهند، ولی تا الان کاری صورت نگرفته و من هم از مرفاوی خواستم تا با بازیکنان صحبت کند و آنها تمرینات را شروع کنند.

وی در خصوص اینکه چرا استانداری یک اسپانسر برای تیم پیدا نکرده است، ادامه داد: ظاهراً صبا یک تیم استثنایی است که حق ندارد از بودجه دولتی استفاده کند. همه تیم‌ها استفاده می‌کنند به جز ما. سیاست یک بام و دو هوا در این فوتبال اجرا می‌شود.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی به این تیم افزوده شود، گفت: ما دیگر بازیکن جدید نخواهیم گرفت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که ‌آیا عنایتی قصد جدایی از صبا را دارد، افزود: عنایتی با ما هست ولی از سیاه‌جامگان پیشنهاد دارد، هرچند خودش تا امروز اصلاً در این باره با ما صحبت نکرده است، اما اگر هم بخواهد برود، بعید است ما او را به تیم دیگری بدهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشوری‌فرد: ظاهرا صبا یک تیم استثنایی است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..