تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از گلکسی Xcover 4 رونمایی می‌کند

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G390F توانسته است تأییدیه وای‌فای کسب کند. احتمال می‌رود این دستگاه، گلکسی Xcover 4 باشد.

پس از رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی Xcover 3 در آوریل ۲۰۱۵، دیگر شاهد رونمایی از نسخه جدید این گوشی هوشمند نبودیم. بنا به دلایل نامشخص، سامسونگ هر دو سال نمونه جدیدی از گلکسی Xcover عرضه کرده است که همین امر باعث می‌شود احتمال رونمایی از گلکسی Xcover 4 قوت بگیرد.

اصولا تلفن‌های هوشمندی سری Xcover دارای بدنه بسیار مقاوم هستند و به‌اصطلاح نسخه‌‌ی ارزان‌قیمت سری گلکسی اس اکتیو شناخته می‌شوند.

از آنجا که گلکسی Xcover 3 در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است، انتظار داریم که سامسونگ امسال از نسخه جدید این گوشی هوشمند رونمایی کند. احتمال ساخت گلکسی Xcover 4 نیز با انتشار خبری مبنی بر اینکه گوشی هوشمندی با مشخصات مشابه سری Xcover توانسته تأییدیه وای‌فای کسب کند، قوت گرفته است.

این دستگاه که هنوز نام آن مشخص نیست، از شماره مدل SM-G390F استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن اینکه Xcover 3 از شماره مدل SM-G388F برخوردار بود، گمان می‌رود گوشی هوشمند جدید سامسونگ در واقع گلکسی Xcover 4 باشد که این بار با مشخصاتی بهتر قرار است برای عرضه به بازار آماده شود.

تنها اطلاعاتی که از گزارش منتشرشده به دست می‌آید، این است که محصول جدید سامسونگ قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا باشد. احتمال اینکه سامسونگ از گلکسی Xcover 4 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند، بسیار بالا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از گلکسی Xcover 4 رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..