تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1.500.000 هزار مخاطب فقط در یک کانال!

با توجه به آخرین تغییرات در میزان رشد تعداد مخاطب در تلگرام، کانال خبر فوری با بیش از یک میلیون و پانصد هزار عضو پر مخاطب ترین کانال تلگرام در جهان است.

به گزارش خبرفوری با توجه به آخرین تغییرات تعداد اعضای کانال های تلگرامی خبر فوری در رتبه اول کانال های تلگرام با ۱ونیم میلیون مخاطب در میان همه کشورهای جهان قرار گرفته است.
                                                                 
1.500.000 هزار مخاطب فقط در یک کانال!
بررسی بازدید کانالها در 6 ساعت، نشان می‌دهد که کانال خبر فوری 340 هزار بازدید کننده وفادار دارد و این آمار بازدید در 24 ساعت از مرز 470 هزار بازدید مخاطب نیز می گذرد.
کانال خبر فوری با آدرس
  https://telegram.me/akhbarefori  

 در کنار انتشار اخبار از ۶۰ رسانه معتبر و رسمی مجوز دار، مدتی است که فعالیت خود را نیز به صورت سایت خبری خود آغاز کرده است و سایت آن نیز به سرعت رتبه خود را در میان سایت های خبری بهبود می بخشد که تا روز انتشار این خبر رتبه سایت خبر فوری در الکسا زیر ۵۰۰ می باشد.
در حال حاضر در 8 بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، فناوری، استان ها و چندرسانه ای فعال است که می توان برای مشاهده آن به لینک
 http://www.Khabarfori.com
مراجعه کنید.
خبر فوری همچنین اپلیکیشن خود را نیز به تازگی در بازار عرضه کرده است که می توان برای دانلود آن به لینک دانلود اپلیکییشن «خبر فوری» به آدرس
 https://cafebazaar.ir/app/com.khabarfoori/?l=fa
 مراجعه کرد.

خبر فوری بجز صفحه وب سایت، اپلیکیشن اندرویدی و کانال تلگرامی در اینستا به آدرس
  https://www.instagram.com/akhbare.fori

در تویتر به آدرس
 https://twitter.com/AkhbarFori

  و در فیس بوک به آدرس
   https://www.facebook.com/khabarefori/

در یوتیوب به آدرس
 https://www.youtube.com/channel/UCJANVeqcT7fp09r5Qqb4hlw

و در آپارات به آدرس
  http://www.aparat.com/akhbar.fori
 قابل پیگیری است.

لازم به ذکر است رادیو سرنا نیز یکی دیگر از رسانه هایی است که با محتوایی تولیدی و سرگرم کننده است که برای مشاهده کانال آن به ادرس
  https://telegram.me/Sornanews  

و همچنین به سایت رادیو سرنا به آدرس
 http://www.radiosorna.com

مراجعه کنید.

اپلیکیشن رادیو سرنا نیز در بازار و گوگل با همین عنوان عرضه شده است که علاقمندان می توانند آن را از http://goo.gl/KGYV7Z دانلود نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1.500.000 هزار مخاطب فقط در یک کانال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..