تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نایب رئیس مجلس به دستور ضد ایرانی ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

مسعود پزشکیان در واکنش به صدور فرمان اجرایی از سوی ترامپ در مورد لغو و توقف صدور ویزا برای اتباع ایران و چندین کشور منطقه، گفت: چرا ما باید به جایی برسیم، که رئیس جمهور کشوری مانند آمریکا تصور کند که می تواند برای اتباع ما محدودیت ایجاد کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اقدام ترامپ درباره لغو و توقف صدور ویزا برای اتباع ایرانی یک اقدام خصمانه علیه ملت ایران بود، با این اقدام به من بر می خورد که فردی بگوید من، دیگران را به خانه ام را نمی دهم، حال آنکه اصلا ما به خانه شما پا نمی گذاریم که بخواهید این گونه اقدامات را انجام دهید.

نایب رئیس مجلس، ادامه داد: قطعا اقدام ترامپ در لغو و توقف صدور ویزا برای اتباع ایرانی، یک فرصت مثبت برای دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه است تا نگاه جامعه جهانی را نسبت به اقدامات و سیاست های بر هم زننده آمریکا معطوف کرده و تمام کشورها را علیه این کشور بسیج کند، زیرا در گذشته ایالات متحده تلاش بسیاری کرد تا کشورهای بین المللی را علیه ایران یکسو و یک جهت کند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران) فرمان اجرایی بررسی سخت‌گیرانه سوابق مهاجرین به آمریکا را امضا کرد.

بر اساس متن نهایی این فرمان، صدور روادید برای اتباع کشورهای «مضر برای منافع ایالات متحده» به مدت 90 روز تعلیق شده است. این بازه زمانی در پیش‌نویس فرمان 30 روز بود.

هرچند فهرست دقیقی از کشورهای هدف منتشر نشده، اما بر اساس ارجاعات متن به نظر می‌رسد این فرمان شامل حال اتباع دستکم هفت کشور ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی باشد.

در این فرمان به فهرست «دولت‌های حامی تروریسم»، کشورهایی که «تهدیدی فوق‌العاده» به شمار آمده و آمریکا علیه آن‌ها وضعیت اضطراری اعلام کرده و همچنین کشورهای حاضر در فهرست «کشورها یا مناطق مایه نگرانی» وزارت امنیت داخلی قرار دارند (هفت کشور فوق‌الذکر)، اشاره شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نایب رئیس مجلس به دستور ضد ایرانی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..