تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی یک مربی درباره قهرمانی زودهنگام پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،

مهدی تارتار در مورد دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی مقابل تیم‌های بالای جدول خیلی راحت‌تر از بازی مقابل تیم‌های انتهای جدول است. آنها بسته بازی می‌کنند و همین مسئله کارمان را برای پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی سخت می‌کند.

وی ادامه داد: از آخرین باخت ما 11 هفته می‌گذرد که این یک رکورد در لیگ برتر و لیگ یک است. تنها تیمی هستیم که در این مدت شکست نخورده‌ایم. بچه‌های تیم در این مدت کاملاً منسجم شده‌اند‌ و شرایط خوبی دارند. با این حال نباید دچار غرور شویم. خوشحالی اصلی در انتهای فصل است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس واقعاً تیم خوبی است که زیر نظر برانکو، بهترین شرایط خود را سپری می‌کند. پرسپولیس بدون شک بهترین تیم فوتبال ایران است و شک نکنید تیم برانکو در پایان فصل و با اختلاف زیادی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

تارتار در پایان، درباره اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی از تلاش برای قهرمان کردن پرسپولیس صحبت می‌کنند، گفت: این حرف‌ها توجیه است. مگر ابتدای فصل معلوم بود کدام تیم‌ها قرار است مدعی شوند که حالا حرف از مهندسی بودن برنامه سازمان لیگ برای قهرمانی یک تیم حرف می‌زنند؟ همه به این مسئله اذعان دارند که پرسپولیس بهترین تیم لیگ ایران و مدعی اول و اصلی قهرمانی است. این صحبت‌ها برای از بین بردن تمرکز بازیکنان پرسپولیس و شخص برانکو مطرح شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی یک مربی درباره قهرمانی زودهنگام پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..