تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: از حمایت هواداران متشکرم/ فکر نمی‌کنم رونالدو هو شده باشد

سرمربی رئال مادرید در پایان بازی پیروزمندانه تیمش از حمایت هواداران تشکر کرد.

 به گزارش کاپ، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد در لالیگا از حمایت هواداران تشکر کرد.

 او گفت: قصد داشتیم از همان شروع بازی حریف را پرس کنیم اما این کار را به درستی انجام ندادیم. در نیمه دوم اوضاع ما بهتر شد. در اختیار گرفتن فضا تنها به معنای بازی با توپ در ابتدا و انتهای زمین نیست و شما باید در جریان مالکیت توپ، موقعیت و فاکتورهای ویژه‌ای به وجود بیاورید. از به ثمر رسیدن گل کواچیچ خوشحال شدم چون روی حرکات ترکیبی منجر به این گل در تمرینات کار کرده‌ایم.از هواداران تشکر می‌کنم زیرا از ابتدا تا اتنها از ما حمایت کردند. با این اتحاد می‌توانیم دستاوردهای بزرگی رقم بزنیم.توقف رقبا، انگیزه ما برای کسب برتری را افزایش داد؛ هر چند تمرکز ما روی کار خودمان است، نه نتایج حریفان. صداهای اعتراضی از سوی هواداران شنیدم اما فکر نمی‌کنم آن‌ها رونالدو را هو کرده باشند. امیدوارم مودریچ به زودی برگردد. البته نمی‌توانم زمانی را برای برگشتن او اعلام کنم. مصدومیت بیل کمی بیش‌تر طول می‌کشد اما منتظرش می‌مانیم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: از حمایت هواداران متشکرم/ فکر نمی‌کنم رونالدو هو شده باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..