تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهد مدیریت جهادی و انقلابی در دولت نیستیم / مدیریت انقلابی یعنی تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم نه حزب اللهی بازی

ساعت: 08:39 منتشر شده در مورخ: 1395/11/11 شناسه خبر: 1021153

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در دیدار با وزیر علوم گفت: شاهد مدیریت جهادی و انقلابی دراین دولت نیستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار حدیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (تحکیم وحدت) دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان پیرامون جزئیات صحبت های خود در دیدار با وزیر علوم در دانشگاه زنجان سخن گفت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به این نکته که زمان صحبت نمایندگان در حضور وزیر کم بود اظهار داشت: در این دیدار پیرامون شیوه مدیریت دولت صحبت شد.

وی افزود: در این دیدار به وزیر بیان کردم که ما شاهد مدیریت جهادی و انقلابی دراین دولت نیستیم و مدیریت انقلابی هم به معنای حزب اللهی بازی نیست؛ بلکه به معنای تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم است.

حدیدی اضافه کرد: البته بعد از حضور شما_آقای دکتر فرهادی_ در مجلس و استیضاح وزیر قبلی امیدوار به این نوع نگاه در عرصه مدیریت بودیم و البته هنوز هم این امیدواری وجود دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان ادامه داد: اینکه همه مشکلات و مصائب را با سلام و صلوات حل کنیم با این مسئله در تضاد است.

وی به دیگر مسئله گفته شده در حضور وزیر علوم اشاره کرده و تصریح کرد: علی رغم دریافت شهریه نسبتا زیاد از دانشجویان نوبت دوم، این دانشجویان از بسیاری از حقوق دانشجویی خود و مسائل رفاهی محروم اند.

حدیدی تصریح کرد: همچنین گفته شد که نباید مهر بر سر این دانشجویان زده شود تا بعدها در مسایل مربوط به پیدا کردن شغل دچار مشکل شوند.

این فعال دانشجویی به بخش سوم صحبت های خود در حضور فرهادی که پیرامون تحول در علوم انسانی بود اشاره کرده و گفت: بحث تحول در علوم انسانی همانطور که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند بسیار مهم و حائز اهمیت است و ما به پیشرفت نخواهیم رسید مگر با نگاهی نو به علوم انسانی که باید دارای دو مولفه اسلامی و ایرانی بودن باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به آقای وزیر عرض کردم این صحبت ها در گذشته هم گفته شده؛ الانم هم می گوییم و  بعدها هم خواهیم گفت؛ ولی متاسفانه توجهی نمی شود؛ ولی با این حال متشکریم که حداقل برای چنددقیقه ای به این سخنان گوش فرا می دهید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهد مدیریت جهادی و انقلابی در دولت نیستیم / مدیریت انقلابی یعنی تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم نه حزب اللهی بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..