تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریدگی در حال احداث جاده لیلاکوه، جان موتور سوار ۲۰ ساله را گرفت + تصویر

ساعت: 09:22 منتشر شده در مورخ: 1395/11/11 شناسه خبر: 1021251

راکب ۲۰ ساله موتور بعد از برخورد با بریدگی جاده لیلاکوه لنگرود جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  لنگرخبر، راکب ۲۰ ساله موتور  براثر برخورد با بریدگی در حال احداث جاده لیلاکوه لنگرود و برخورد با کامیون جان خود را از دست داد.

این جوان بعد از برخورد با جداول در حال احداث بلوار که فاقد علائم هشداردهنده و فاقد نور کافی بود متلاشی و بعد از برخورد با کامیون فوت کرد.

شهرداری لنگرود از چند هفته گذشته اقدام به احداث بریدگی در روبروی اداره جهاد کشاورزی در جاده لیلاکوه لنگرود کرد که تاکنون بیش از ۴۴ تصادف جرحی و یک تصادف  منجر به فوت به وجود آمده است.

در محل احداث بریدگی از علائم هشداردهنده و دید در شب نیز به‌صورت قانونی استفاده‌نشده و چراغ‌های بلوار نیز فاقد روشنایی کافی است.

بر اساس گفته‌های یکی از شاهدان فرد متوفی فاقد کلاه ایمنی بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریدگی در حال احداث جاده لیلاکوه، جان موتور سوار ۲۰ ساله را گرفت + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..