تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روانچی: برنامه‌ای برای گفتگو با تیم ترامپ نداریم

کد خبر: ۴۷۱۰۶۵

۴۱۲  بازدید

معاون اروپا و امریکای وزارت امور خارجه کشورمان هر گونه گفت‌وگو با تیم ترامپ را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اروپا و امریکای وزارت امور خارجه کشورمان هر گونه گفت‌وگو با تیم ترامپ را تکذیب کرد.

مجید تخت روانچی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا ایران از طریق لابی‌هایی که وجود دارد با تیم ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا گفت‌وگویی داشته است یا نه؟ اظهار کرد: ما هیچ گفت‌وگویی با تیم ترامپ نداشته‌ایم. برنامه‌ای در این زمینه نبوده است  و برای آینده نیز برنامه‌ای در این ارتباط در حال حاضر نداریم.

وی ادامه داد:  بحث برجام موضوعی است که ما تا پیش از این در چارچوب آن با تمام کشورهای 5+1 از جمله آمریکا ارتباطاتی داشتیم و باید ببینیم که در ادامه، روند کار چگونه خواهد بود.

قاعدتا چارچوب گفت‌وگویی که اکنون با 5+1 داریم باید ادامه پیدا کند ولی در همین راستا نیز باید کمی صبر کنیم که ببینیم که امور به چه نحو پیش می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روانچی: برنامه‌ای برای گفتگو با تیم ترامپ نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..