تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانترین ماشین دنیا در اهواز ماشین عروس شد +تصاویر

  گرانترین ماشین دنیا در اهواز ماشین عروس شد +تصاویر

ماشین عروس یک زوج خوشبخت اهوازی جدیدترین مدل فراری در جهان بود ! به گزارش ایران ناز داماد پولدار اهوازی برای خوشحالی همسرش یکی از گرانترین اتومبیل های جهان را به اهواز آورد تا با آن عروس را به خانه بخت ببرد ! این مرد  اهوازی برای مراسم عروسی یک اتومبیل فِراری را با پلاک موقت وارد کشور کرد و بعد از برگزاری مراسم عروسی آن را به تهران آورد.

گرانترین ماشین دنیا در اهواز ماشین عروس شد +تصاویر

به گزارش ایران ناز، پایتخت نشینان صدای خودرویی را شنیدند که تا پیش از این فقط در فیلم‌های هالیوودی صدای آن به گوششان خورده بود.

یک شهروند اهوازی برای مراسم عروسی خود یک اتومبیل فراری را با پلاک موقت وارد کشور کرد و بعد از برگزاری مراسم عروسی، آن را به تهران آورد و تعدادی از خبرنگاران حوزه خودرو برای تست این اتومبیل با آن در اتوبان‌های تهران مانور دادند.

گرانترین ماشین دنیا در اهواز ماشین عروس شد +تصاویر

این خودرو یکی از گران‌ترین اتومبیل‌های جهان محسوب می‌شود و در صورت پلاک شدن در ایران قیمت آن با احتساب تمام هزینه‌ها در حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد بود.اتومبیل آقای داماد، مدلی خاص از کالیفرنیا T است و می‌تواند با سرعت ۳۱۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

مطالب مرتبط:

عکس هایی از زیباترین ماشین عروس منحصر بفرد جهان

نگاهی به متفاوت ترین ماشین عروس در ایران (عکس)

عکس های دیدنی ماشین فراری 212 کوپه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانترین ماشین دنیا در اهواز ماشین عروس شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..