تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر نگهبان ساختمان پلاسکو بالاخره شناسایی شد!

تاریخ نشر : دوشنبه 11 بهمن 1395 مشاهده : 14 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

شب گذشته خواهرزاده قاسم شجاعی، نگهبان ساختمان پلاسکو خبر داد که نتایج آزمایش های پزشک قانونی را عصر دیروز به آنها اعلام کرده اند و گویا از میان پیکر، قاسم شناسایی شده است.

نگهبان پلاسکو

شب گذشته خواهرزاده قاسم شجاعی، نگهبان ساختمان پلاسکو خبر داد که نتایج آزمایش های پزشک قانونی را عصر دیروز به آنها اعلام کرده اند و گویا از میان پیکر، قاسم شناسایی شده است.

پس از شناسایی همه اجساد یافت شده در ویرانه پلاسکو، هیچ خبری از شناسایی قاسم شجاعی نبود. حتی مطابق آماری که اعلام شد، در ۴ پیکر کشف شده از شهروندان غیرآتش‌نشان هم نامی از قاسم شجاعی نبود.

اما شب گذشته امیرحسین، خواهرزاده قاسم شجاعی به خبرآنلاین گفت که امروز دیروز نتایج پزشک قانونی اعلام و پیکر قاسم شناسایی شده است.

او گفت: ساعت 6 دیروز نتایج پزشک قانونی آمد و یکی از اجساد هم مربوط به دایی من بود، گفتند دوشنبه جسد را به ما تحویل می دهند، انشالله این کار را انجام دهند تا برای خاکسپاری پیکر را به شهرستان ببریم.

قاسم شجاعی نگهبان ساختمان پلاسکو بود که در هنگام حادثه به همراه تعدادی دیگردیگر درون موتورخانه ساختمان قرار داشت و تاکنون هیچ خبری از او نشده بود. گفته شد در پیامکی که از زیرآوار زده شده،‌ نام قاسم را هم نوشته‌اند. این پیامک تاکنون تایید نشده است.

خبر انلاین

اخبار مرتبط:

نگهبان ساختمان پلاسکو کجاست؟!| گفت وگو با اعضای خانواده او | آنقدر سرش شلوغ بود که هیچوقت مسافرت نرفتیم

آتش‌نشان‌های شهید فاجعه پلاسکو | چهار پیکر دیگر از آنها شناسایی شد!+ تصاویر

شهدایپلاسکو |  تابوت های سرخ آتش نشان های شهید آماده شد!+ عکس

پلاسکو| از گریه‌های شبانه در پلاسکو تا پنهان شدن زیر بیل مکانیکی!

حادثه تلخ پلاسکو و حال و هوای خانواده‌های قربانیان | هانیه عروس آتش نشان گرفتار چه گفت؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر نگهبان ساختمان پلاسکو بالاخره شناسایی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..