تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الجزایر؛ بزرگترین تأمین کننده گاز اتحادیه اروپا

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، منبعی در شرکت دولتی سوناتراک الجزایر اعلام کرد؛ در پی تبدیل شدن الجزایر به بزرگترین تأمین کننده گاز اسپانیا در سال ٢٠١٦ میلادی، این کشور آفریقایی اکنون در پی افزایش صادرات گاز به اتحادیه اروپاست.

به گفته منابع یاد شده، پیش بینی می شود صادرات گاز الجزایر از ٥٤ میلیارد متر مکعب در سال گذشته میلادی به ٥٧ میلیارد متر مکعب در سال جاری میلادی افزایش یابد.

در سال گذشته میلادی، الجزایر در مجموع ٢٠ میلیارد متر مکعب گاز به اسپانیا صادر کرد که معادل ٥٥ درصد از نیاز این کشور اروپایی بود. الجزایر در این دوره همچنین ١٦ درصد از نیاز گاز ایتالیا و ١٥ درصد از نیاز گاز پرتغال را تأمین کرد.

تولید گاز الجزایر در سال ٢٠١٦ میلادی به ١٣٢ میلیارد و ٢٠٠ میلیون متر مکعب می رسید در حالی که این رقم در سال پیش از آن ١٢٨ میلیارد و ٣٠٠ میلیون متر مکعب بود. سوناتراک پیش بینی می کند که تولید گاز الجزایر در سال ٢٠١٧ میلادی به ١٤١ میلیارد متر مکعب برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الجزایر؛ بزرگترین تأمین کننده گاز اتحادیه اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..