تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : شیردهی به چندقلوها، طرز نگهداشتن پستان

نه تنها مادرانی که دوقلو به دنیا می آورند می توانند کودکان خود را به طور کامل با شیرمادر  تغذیه کنند که حتی مادران دارای سه قلو نیز قادرند شیرخوارانشان را به طور انحصاری از شیرمادر بهره مند ساخته و تمام نیازهای تغذیه ای آنان را تامین کنند . به منظور صرف جویی در وقت وتولید شیر بیش از، پس از اطمینان از فراگیری مادر و شیرخوار  در زمینه یادگیری وضعیت و گرفتن صحیح پستان و جاری شدن شیر ، توصیه می شود روش تغذیه به طور همزمان و ترجیحا” به روش زیر بغل باشد ولی مادر  می تواند در صورت راحت بودن ، با استفاده از ترکیبی از روش هایی که قبلاً ذکر شد ،  به دو شیرخوارش به طورهمزمان شیر بدهد . مثلا” یکی را به روش زیربغل و دیگری را به روش سنتی ( گهواره ای) در آغوش بگیرد.

 اگر چه مادر می تواند در هر نوبت شیردهی از هردو پستان برای دو شیرخوار خود استفاده کند ولی اگر هر کدام را از یک پستان به طور کامل شیر می دهد برای این که تولید شیر در هر دو پستان او یکنواخت باشد توصیه می شود که در وعده بعدی ، هر شیرخوار را به پستان دیگر بگذارد. این اقدام در مواردی که یکی از شیرخواران ، نارس یا بیمار است و نمی تواند پستان را کاملاً تخلیه کند نیز مفید بوده و مانع عدم تقارن پستان ها می شود.

·          طرز نگهداشتن پستان
پس از این که مادر در وضعیت راحتی قرار گرفت و شیر خوار را نیز به طور صحیح بغل کرد می تواند با یک دست پستانش را به شکل حرف C انگلیسی نگه دارد یعنی انگشت شست را بالا و چهار انگشت دیگر را زیر هاله پستان ( به موازات فک شیر خوار ) قرار دهد. در مادرانی که پستان های کوچک دارند ، در این وضعیت انگشت کوچک حتی چسبیده به قفسه سینه قرار می گیرد.

حتما بخوانید :   زیباجو : عکاسی از کودک، چگونه متفاوت باشد؟

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : شیردهی به چندقلوها، طرز نگهداشتن پستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..