تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ایرانی‌تبار پارلمان آلمان هم نمی تواند به آمریکا برود!

به گزارش افکارنیوز،

 بر طبق قانون محدودیت مهاجرتی جدیدی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا امضا کرده است، «امید نوری‌پور» یکی از نمایندگان پارلمان آلمان که ایرانی‌تبار است نیز نمی‌تواند وارد آمریکا شود.

بنابر گزارش نشریه آلمانی «اشپیگل»، این نماینده پارلمان از حزب سبز که رئیس گروه ارتباط آتلانتیک و آلمان است، در سال چندین بار به آمریکا سفر می‌کند تا با سیاستمداران دیدار داشته باشد و تاکنون به 40 ایالت رفته است.

نوری‌پور در این مورد گفت: «مورد من نشان می‌دهد که تا چه هد فرمان ترامپ پوچ و بی‌معنی است.» وی از دولت آلمان خواست تا در زمینه لغو این فرمان اقدام کند.

بر طبق فرمان جدید، از ورود اتباع کشورهای لیبی، عراق، سومالی، سوریه، سودان، ایران و یمن به آمریکا جلوگیری می‌شود. این فرمان افرادی که تابعیت دوگانه دارند را هم در بر می‌گیرد.

اشپیگل نوشت که اگر چه نوری‌پور پیش از فرمان ترامپ برای ویزا درخواست داده است و به عنوان یکی از نمایندگان پارلمان آلمان دارای گذرنامه دیپلماتیک است اما هیچکدام از این موارد به وی کمکی نخواهند کرد. این در حالی است که اعلام شده بود که موارد دیپلماتیک در این مورد استثنا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ایرانی‌تبار پارلمان آلمان هم نمی تواند به آمریکا برود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..