تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ مد سال ۲۰۱۷ – ۹۶ با رنگ سبز طبیعی

رنگ مد سال ۲۰۱۷ – ۹۶ با رنگ سبز طبیعی

شرکت پنتون به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان شهرت دارد. این شرکت هر ساله در ماه دسامبر رنگ سال پیشنهادی برای سال آینده را اعلام می کند. از سوی این موسسه رنگ سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون اعلام نشده است.

از سال دوهزار میلادی تاکنون هم ساله موسسه پنتون یا پانتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می نماید. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا واقع شده است. باتوجه به غیر رسمی بودن اعلام رنگ توسط این موسسه در ابتدای کار ، اما توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

همانطور که در پست های قبل  گفته شده امسال موسسه بنجامین مور رنگ سال ۲۰۱۷ را سریعتر و زودتر از موسسه پنتون معرفی کرده بود که در این پست برای شما عزیزان معرفی کردیم.

اما موسسه پنتون که امسال کمی دیرتر و با تاخیر رنگ مد سال ۲۰۱۷ را معرفی کرده است، رنگ سبز گیاهی Greenery را به دلیل احساس نزدیکی بیشتر به طبیعت معرفی نموده است

رنگ مد سال ۲۰۱۷ – ۹۶ با رنگ سبز طبیعی وب گردی سایت آشپزی در سایت ها : دانلود تقویم سال ۹۶ فال روزانه کلیک نمایید رنگ سال ۲۰۱۷ رنگ سال ۹۶ عکس بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس سریال جدید همچنان دنبال کنید : مدل رنگ مو سال ۲۰۱۷ – ۱۳۹۶ + مد مو به رنگ Greenery رنگ سال 2017 پنتون, رنگ سال 96 پنتون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ مد سال ۲۰۱۷ – ۹۶ با رنگ سبز طبیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..