تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، در باریکه غره نیز نیروهای اشغالگر شامگاه یکشنبه دو جوان فلسطینی را که به نوار مرزی در شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه نزدیک شده بودند دستگیر کردند.
از سوی دیگر برخی منابع گفتند یک زن صهیونیست در جنوب بیت لحم براثر پرتاب سنگ توسط جوانان فلسطینی زخمی شد.
این منابع گفتند جوانان فلسطینی روز یکشنبه به سوی خودروهای شهرک نشینان در نزدیکی روستای «ام سلمونه» در جنوب شهر بیت لحم سنگ پرتاب کردند.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آنان به مسجدالاقصی، آغاز شد.
شبد ** مترجم : غلامرضا رفیع ** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..