تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره گرفته و تاریک هدیه تهرانی در پوستر فیلم اسرافیل!

 پوستر فیلم سینمایی «اسرافیل» در آستانه آغاز سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

رونمایی از پوستر فیلم اسرافیل

 پوستر فیلم «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده رونمایی شد، این فیلم دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه در کاخ مردمی جشنواره واقع در پردیس ملت با حضور عوامل آن به نمایش در می‌آید. سپس یک هفته بعد و در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه، در برج میلاد محل کاخ رسانه‌های مردمی برای اصحاب رسانه و منتقدان نمایش داده می‌شود.

پوستر فیلم اسرافیل

پوستر فیلم اسرافیل

«اسرافیل» دومین فیلم بلند سینمایی پناهنده است که درامی درباره چالش‌ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی را روایت می‌کند. در خلاصه داستان «اسرافیل» آمده است که مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می‌گردد. مرده‌گان زنده می‌شوند.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره گرفته و تاریک هدیه تهرانی در پوستر فیلم اسرافیل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..