تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیرکل حزب سوسیالیست کردستان عراق:احزاب تنها در فکر قدرت و پول بیشتر هستند

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا ، محمد حاجی محمود در گفت وگو با رسانه های کردستان عراق اعلام کرد : بحران سیاسی میان احزاب کرد عراقی نه بخاطر منافع مردم بلکه بخاطر قدرت و پول بیشتر است.
وی افزود: در نشست احزاب کرد عراقی هیچ گروهی جز توزیع قدرت، پول و پست بیشتر برای خویش خواسته دیگری مطرح نمی کند و آنچه در شبکه های تلویزیونی گفته می شود تنها سرپوشی برای رقابت شدید احزاب کرد عراقی برای رسیدن به قدرت و پول بیشتر است.
دبیرکل حزب سوسیالیست کردستان خاطرنشان کرد: پنج حزب عمده کرد عراقی دارای پنج شرکت بزرگ نفتی، پالایشگاه نفت و شریک فروش نفت هستند و اختلافات موجود هم بخاطر سهم احزاب در این خصوص است.
وی ادامه داد: بروید از سران این احزاب بپرسید ببینید شرکتهای نفتی دارند یا نه؟ تا همین چند روز پیش بخاطر اینکه شریک نفت بودند، هیچ کدام مشکلی با سیستم حکمرانی و شفافیت مالی در اقلیم نداشتند.
از برج 8 سال 2015 میلادی اختلاف احزاب کرد عراقی در خصوص نحوه حکمرانی بر اقلیم کردستان عراق شروع شد و تاکنون این احزاب نتوانسته اند به مکانیزمی برای مدیریت بحران سیاسی در اقلیم دست یابند.
در حالی که چهار حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق، جماعت اسلامی کردستان عراق، اتحاد اسلامی کردستان عراق و جنبش تغییر، مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق را به عدم کناره گیری از قدرت متهم می کنند، این حزب بقیه گروههای کرد عراقی را به نبود اراده برای مدیریت بحران و تنش آفرینی در اقلیم متهم می کند.
شبد * خاورم*351*4*1770* انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیرکل حزب سوسیالیست کردستان عراق:احزاب تنها در فکر قدرت و پول بیشتر هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..