تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آمون» نامزد چپ گرایان در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شد

 شفقنا: به نقل از بخش عربی شبکه خبری «فرانس ۲۴»، نتایج دور دوم و نهایی انتخابات مقدماتی حزب حاکم سوسیالیست (PS) فرانسه برای انتخاب نامزد نهایی جریان چپ و چپ میانه در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی نشان داد که «بنوا آمون»، وزیر پیشین آموزش و پرورش این کشور به پیروزی رسیده است.

بر اساس این گزارش، کمیسیون انتخابات مسئول برگزاری انتخابات درون حزبی سوسیالیست های فرانسه در این باره اعلام کرد که آمون ۴۹ ساله با کسب ۵۸.۶۵ درصد آرا در برابر «مانوئل والس»، نخست وزیر پیشین این کشور و تنها رقیب خود که ۴۱.۳۵ درصد آرا را به دست آورده، به پیروزی رسیده و به عنوان نامزد جریان چپ و چپ میانه در انتخابات رئیس جمهوری پیش روی این کشور انتخاب شده است.

به دنبال اعلام نتایج نیز والس با پذیرش شکست خود، خاطر نشان ساخت که برای جلوگیری از تسلط راست گرایان و افراط گرایان بر زمام امور در فرانسه همانند آن چه در آمریکا روی داد ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» را به دنبال داشت، چپ گرایان باید با یکدیگر متحد شوند، مسئله ای که آمون نیز در سخنرانی پیروزی خود بر ضرورت آن تاکید کرد.

لازم به ذکر است که نامزد نهایی چپ گرایان فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری ماه آوریل آینده از شانس کمی برای راهیابی به کاخ الیزه برخوردار است جایی که دوران زمامداری «فرانسوا اولاند»، رئیس جمهوری کنونی این کشور، محبوبیت حزب سوسیالیست را به شدت پایین آورده و پیش بینی می شود «فرانسوا فیون»، نامزد حزب جمهوری خواهان (LR) و جریان راست و راست میانه به همراه «مارین لوپن»، رهبر حزب راست گرای افراطی جبهه ملی (FN) به در دور دوم انتخابات راه یابد و در نهایت به پیروزی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آمون» نامزد چپ گرایان در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..