تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیتور 86 اینچی دل با صفحه نمایش لمسی

دِل از یک مانیتور ۸۶ اینچی و یک مدل کوچک‌تر ۵۵ اینچی برای رقابت با سرفیس هاب ماکروسافت رونمایی کرد.

زمانی که نیاز به یک تصویر بزرگ دارید (همانند کنفرانس‌ها و کلاس‌های دانشگاه) اولین راهی که به ذهن شما می‌رسد، استفاده از ویدئو پروژکتور است. ویدئو پروژکتورها معایب زیادی دارند که از بین آن‌ها می‌توان به نور ناکافی و کنتراست پایین اشاره کرد. جایگزین مناسب در این شرایط می‌تواند مانیتورهای بسیار بزرگ باشند. دِل نیز برای راضی نگه داشتن مشتریان خود دو مانیتور بسیار بزرگ معرفی کرده است.

Dell monitor

Dell قصد دارد با معرفی مانیتور بزرگ مجهز به صفحه‌نمایش لمسی، با سرفیس هاب رقابت کند. این مانیتورها در دو اندازه ۵۵ و ۸۶ اینچی و وضوح تصویر 4K، با هدف فتح بازار تجاری و تحصیلی معرفی‌ شده‌اند.

این مانیتورها از ۲۰ نقطه تماس پشتیبانی می‌کنند، اما همانند سرفیس هاب از یک کامپیوتر داخلی بهره نمی‌برند و در عوض تعداد زیادی پورت دارند.

شما حتی می‌توانید کامپیوتر بسیار کوچک دِل اُپتی پلکس را بدون نیاز به اتصال به برق، مستقیماً به پنل پشتی این مانیتورها متصل کنید.

dell monitor

به گفته دِل، مانیتور ۵۵ اینچی C5518QT کمتر از ۵۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. مانیتور ۸۶ اینچی C8618QT، یازده هزار دلار قیمت خواهد داشت که از ماکروسافت هاب ارزان‌قیمت‌تر است. این مانیتور در ۳۰ مارس برای فروش قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیتور 86 اینچی دل با صفحه نمایش لمسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..