تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد پژو با شتر جان راننده را گرفت

سرهنگ ستوده، رئیس پلیس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در ساعت 18:30 امشب در کیلومتر 70 محور ایرانشهر - بزمان  یک دستگاه سواری پژو پارس با یک نفر شتر برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع این حادثه، راننده سواری پژو پارس در دم جان باخت و 2 سرنشین خودرو مصدوم شدند که مصدومان این حادثه پس از حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان در پايان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را رها کردن احشام توسط صاربان به میزان 50 درصد و  عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو پارس به میزان 50 درصد اعلام کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد پژو با شتر جان راننده را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..