تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری شدید تروریست های جبهه النصره با عناصر مسلح در حومه دمشق

به گزارش بی‌باک به نقل از المیادین، درگیری ها و اختلافات درونی میان گروه های مسلح و تروریستی در مناطق مختلف سوریه ادامه دارد.

در همین راستا، فرمانده گروه تروریستی «جبهه النصره» در منطقه «هریره» در وادی بردی واقع در حومه غربی دمشق در جریان اختلافات با گروه های مسلح به هلاکت رسید.

این در حالی است که روز چهارشنبه نیز «ابوعمار العمر» سرکرده گروه موسوم به «احرار الشام» در یک فایل صوتی خطاب به تمام عناصر تحت امر خود علیه تروریست های «جبهه النصره» اعلام جنگ کرد.

از سوی دیگر حدود ۱۶۰ نفر از نخستین گروه از عناصر مسلح به همراه خانواده های آنها به وسیله ۴ اتوبوس از منطقه وادی بردی به سوی ادلب منتقل شدند.

تروریست های داعش نیز بر اثر حملات جنگنده های سوریه به مواضعشان در القلمون شرقی زخمی شدند.

گفتنی است، ساعاتی پیش فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه به همراه نیروهای دفاع مردمی، امنیت و ثبات را به روستاهای «وادی بردی» بازگرداندند و ۱۱ روستا در وادی بردی به مساحتی حدود ۴۰۰ کیلومتر مربع آزاد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری شدید تروریست های جبهه النصره با عناصر مسلح در حومه دمشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..