تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کدام یک از استان ها فردا دوشنبه 11 بهمن تعطیل است؟

پورداود، رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی 1 و 2 همدان، کبودراهنگ، نهاوند، خزل، قروه و قهاوند، اسدآباد، ملایر، بهار، لالجین، گل تپه، فامنین، رزن، سردرود و تمامی مقاطع تحصیلی در تویسرکان، قلقلرود و جوکار  فردا یازدهم بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است.

 وی ادامه داد: مدارس دوره اول متوسطه در نواحی یک و دو همدان فردا با یک ساعت تاخیر برگزار خواهند شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیز در حاشیه جلسه شورای عالی مدیریت بحران گفت: به دلیل بارش برف، کاهش شدید دما، برودت هوا  کلیه مدارس سری صبح و عصر بخش فیروزآباد  و مدارس سری صبح و عصر دوره ابتدایی شهرستان دلفان در روز دوشنبه 11بهمن ماه  تعطیل شد.

 مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان هم اعلام کرد: بر اثر بارش برف و لغزندگی معابر مدارس دوره ابتدایی شاهرود و بسطام در نوبت صبح فردا دوشنبه یازدهم بهمن تعطیل است. 

 ستوده نژاد مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرد: به دلیل کولاک شدید مدارس فردا دوشنبه 11 بهمن منطقه سربند شهرستان شازند تعطیل است .

در حال تکمیل...






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کدام یک از استان ها فردا دوشنبه 11 بهمن تعطیل است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..