تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس چند شهرستان و منطقه خراسان رضوی به دلیل سرمای هوا

محمدرضا فرهادی نیا روز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده مدارس ابتدایی در شهرستانهای چناران، طرقبه ، شاندیز، گلبهار و مناطق سرولایت، کدکن و منطقه میان کوه در شهرستان درگز و در نوخندان مناطق کلاته چنار، درونگر و منطقه احمدآباد در نوبت صبح فردا تعطیل است.
وی افزود: همچنین مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستانهای درگز فقط در منطقه میان کوه، نوخندان مناطق کلات چنار و درونگر و منطقه احمدآباد تعطیل است.
فرهادی نیا اظهار کرد: همچنین کلیه مدارس مقاطع تحصیلی مختلف در شهرستان قوچان در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است.
وی بیان کرد: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم در منطقه سرولایت نیز فردا صبح با یکساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
وی افزود: ضمنا مدارس استثنایی در تمامی دوره های تحصیلی در این شهرستانها و مناطق یادشده تعطیل است.
وی تاکید کرد: فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع تحصیلی در این شهرستانها و سایر شهرستان ها برقرار است و در صورت هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی، اطلاع رسانی لازم انجام می شود.
استان خراسان رضوی دارای 48 منطقه آموزشی با 12 هزار و 500 مدرسه و یک میلیون و200 هزار دانش آموز است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری، نیمه جنوبی و شرقی استان با بارش های باران و برف همراه است.
بارش برف و کولاک از امروز بعد از ظهر در اغلب شهرستان های خراسان رضوی آغاز شد و هم اکنون تردد در برخی محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
5132/7496
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس چند شهرستان و منطقه خراسان رضوی به دلیل سرمای هوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..