تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برقراری ارتباط تلفنی با ۳ کوهنورد مفقود در ارتفاعات بینالود

به گزارش افکارنیوز،

رئیس هلال احمر مشهد گفت: عملیات جستجو و نجات در حالی ادامه دارد که بیش از 33 ساعت از آغاز عملیات امداد ونجات در کوهستان می گذرد و تاکنون 4 نفر نجات یافتند .

برقراری ارتباط تلفنی با ۳ کوهنورد مفقود در ارتفاعات بینالود

حسن پرکار افزود: در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گم شدن تیم کوهنوردی شامل ۷ نفر که متشکل از ۴ مرد و ۳ زن بوده است، ۳ تیم عملیاتی از نجاتگران کوهستان شامل 12 امدادگر وچهار خودروی کمک دار جمعیت هلال احمر مشهد وارد منطقه شدند و هم اکنون هم در حال جستجو هستند.

وی گفت: از تعداد کوهنوردان گم شده ،دو مرد و دو زن نجات یافتند و در منطقه اسکان داده شده اند تلاش برای نجات 3 نفر باقی مانده همچنان با قدرت ادامه دارد.

رئیس هلال احمر مشهد تصریح کرد :عملیات جستجو و نجات در حالی ادامه دارد که دمای هوا در شب گذشته به 15- درجه رسیده است ویک زن و دو مرد باقی مانده در ارتفاعات در حالی که فقط یک چادر به همراه داشتند و زیر باران خیس شده بودند شب خود را صبح کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برقراری ارتباط تلفنی با ۳ کوهنورد مفقود در ارتفاعات بینالود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..