تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: هنوز فاتح اسکودتو نشده‌ایم

کد خبر: ۴۷۰۸۷۳

۷۶۲  بازدید

ماکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است هنوز راه زیادی تا پایان فصل و مشخص شدن قهرمان باقی مانده است.​​​​​​​

ورزش سه: با توجه به شکست عصر امروز رم و برتری یووه برابر ساسولو، حالا بیانکونری ها با یک بازی کمتر و 4 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارند.

 

پیروزی برابر ساسولو: "صرف نظر از شکست رم، هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. در حال حاضر مهم ترین نکته پیروزی در دیدار امروز بود. بازیکنانم در نیمه دوم نمایش خوبی داشتند و خیلی خوشحالم که بدون دریافت گل پیروز شدیم".

آلگری: هنوز فاتح اسکودتو نشده‌ایم

استفاده از سیستم های مختلف: "امروز 1-3-2-4 بازی کردیم اما این بدان معنا نیست که از دیگر روش ها استفاده نخواهیم کرد زیرا آنها نیز می توانند در آینده به کار ما بیایند".

تمدید قرارداد: "در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و ممکن است من سالها مربی یووه باقی بمانم اما همه چیز به شرایط من و باشگاه بستگی دارد".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: هنوز فاتح اسکودتو نشده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..