تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم افشاگری آرش سرطان استیج منوتو

دانلود فیلم افشاگری آرش سرطان استیج منوتو

علت حذف آرش رپر از مسابقه استیج 2017

arash دانلود فیلم افشاگری آرش سرطان استیج منوتو

ارش گرگانی ملقب به Arash saretan متولد دسامبر 1987 در ایران-گرگان

در سال 1998 با مادر و برادرش به شهر Detroit نقل مکان کرد… علاقه اش به موزیک خیلی زیاد بود و در اتوبوس مدرسه همیشه به اهنگ های امینم گوش میداد در سال 2003 شروع به نوشتن اشعار خود به زبان انگلیسی کرد در بین خواننده های رپ فارسی هم به هیچکس و زدبازی ارادت داشت… اولین البومش “طنز پرداز” نام داشت. با این البوم بود که مردم متوجه این جوان با استعداد رپر شدند.  پس از طنز پرداز چند اهنگ او “گریه کن” و “لاشخورکشی” و “فریاد بلند” بود. ارش هیچوقت علاقه ای به اهنگ های شیش و هشت نداشت و بیشتر به رپ فارسی تمایل داشت.

شخصیت های مورد علاقه ی ارش :

Gunplay,Eminem,Rick Ross, Lil Wayne, Wiz Kalifa

ارش یک جوان با استعداد و اینده دار است او همچنین در اهنگ “new a days” گرگانی بودن و علاقه به گرگان را یاداور شد…

“گرگان بالا باشه ما نباشیم”

نام : استیج 2017

شبکه پخش کننده : ManoTo

روز های پخش : پنج شنبه – جمعه (60 دقیقه)

ژانر : موزیک

بازیگران : شهرام آذر (سندی) – بابک سعیدی – رضا روحانی – حامد نیک پی

خلاصه داستان برنامه : برنامه‌ای زنده برای کشف استعداد خوانندگی. شرکت کنندگان در این مسابقه در قالب چهار گروه برای کسب جایزه 50 هزار دلاری آن به رقابت خواهند پرداخت. هر هفته پس از اجرای زنده هر شرکت کننده خطوط رای‌دهی باز میشوند و شرکت کنندگانی که کمترین رای را از طرف بینندگان دریافت کنند از دور مسابقه حذف خواهند شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم افشاگری آرش سرطان استیج منوتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..