تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیس به صدر جدول بازگشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) به وقت تهران، نیس در دیداری خانگی به دیدار گنگان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک بر حریفش غلبه کند.

برای نیس در این دیدار آلاسانه پلی در دقیقه 11، ژان میشل سری در دقیقه 38 و ماریو بالوتلی در دقیقه 87 گلزنی کردند. تک‌گل گنگان را هم جیمی بریاند در دقیقه 63 به ثمر رساند.

نیس با این برد 49 امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه را از موناکو گرفت. گنگان هم 31 باقی ماند و در رده هفتم جای دارد.

پرونده هفته بیست‌ودوم لوشامپیونه امشب با انجام دو دیدار بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت 19:30 تولوز پذیرای سن‌اتین است و از ساعت 23:30 پاری‌سن‌ژرمن سوم جدولی از موناکوی دوم جدولی میزبانی می‌کند.

در جدول مسابقات، تیم‌های نیس، موناکو و پاری‌سن‌ژرمن به ترتیب با 49، 48 و 45 امتیاز اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیس به صدر جدول بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..