تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری 500 برنامه در بسیج به مناسبت دهه فجر

ساعت: 17:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020954

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین خبر داد:

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین از برگزاری 500 برنامه در بسیج خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در سطوح مختلف اقشار و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سرهنگ داوود بهرامی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در نشست کمیته نیروهای مسلح ویژه برگزاری برنامه‌های دهه فجر که در قرارگاه فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، ابراز کرد: این انقلاب، انقلاب مستضعفین بود که با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید. 

وی افزود: امروز تمام مستکبرین جهان در تلاش هستند که نور چراغ انقلاب را خاموش کنند و و برای این کار از ترفندهای مختلفی استفاده می‌کنند. 
بهرامی تاکید کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که یاد امام و شهدا را از ذهن‌ها پاک کنند که گرامیداشت ایام الله دهه فجر این تلاش دشمن را باطل می‌کند. 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امام خمینی(ره) از مردم خواستند که اجازه ندهند انقلاب به دست نااهلان و نا محرمان بیفتد، بنابراین باید مراقب باشیم که چراغ انقلاب به دست خودمان خاموش شود. 
وی درباره برنامه‌های ویژه دهه فجر که توسط سپاه صاحب الامر(عج) برگزار خواهد شد، اعلام کرد: در رده‌های مختلف بسیج، بیش از 500 عنوان برنامه برگزار خواهد شد که شعار محوری برنامه‌های امسال " گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" می‌باشد. 
بهرامی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور سخنرانان کشوری، برپایی یادواره شهدا با عنوان" آبروی محله"، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات قرآنی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، برگزاری محافل شعر و خاطره‌گویی انقلاب، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به قم، جمکران، موزه عبرت، جماران و مرقد امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های سپاه در دهه فجر می‌باشد. 
وی عنوان کرد: تمام تلاش‌ها باید بر این مبنا باشد که همه اقشار مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن شرکت کنند و در این راستا باید از همه دعوت کنیم. 
در ادامه سرهنگ رضا فاضل‌نیا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی قزوین، درباره برنامه‌های ناجا در دهه فجر، ابراز کرد: در همه برنامه‌هایی که طی این دهه برگزار خواهد شد، ناجا وظیفه پوشش امنیتی و ترافیکی را به عهده دارد. 
وی در ادامه گفت: فضاسازی محیطی در کلانتری‌ها، جشن ویژه کارکنان ناجا، برگزاری نشست‌های معرفتی در بین سربازان، اعزام روحانیون به کلیه یگان‌های ناجا، تکریم از حافظان امنیت و آرامش، اعزام کارشناسان انتظامی به دانشگاه‌ها و مدارس و مساجد، برنامه‌های ورزشی و برگزاری مسابقات عکاسی، خطاطی و مقاله نویسی از مهم‌ترین برنامه‌های ناجا در دهه فجر است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری 500 برنامه در بسیج به مناسبت دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..